FT Island شروع موفقیت آمیز تور اروپاوآمریکا
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : پنج شنبه 2 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

ترجمه:هونگ کی خیلی شیرینه (خیلی مهربونه و حواسش به طرفدارا هست)
اون هیچکدوم از درخواستا واسه عکاسی رو رد نکرد. اون اصلا ما رو کنار نزد تا بتونه رد بشه، حتی بقیه اعضا و تیم تدارکات.
من اون لحظه رو دیدم که چقدر عاشقانه با طرفداراش و کسایی که اونجا بودن برخورد می کرد،ما هم فاصلمونو ازش حفظ کردیم و مزاحم فضاش نشدیم، من واقعا خاطرات خوبی ازش برام موند، از الان می خوام بگم که من طرفدار گنده و پروپاقرص اونم.

ترجمه: نمی تونید تصور کنید الان چه حالی دارم. من اف تی آیلندو دیدم، اونا خیلی بهم نزدیک بودن، سونگ هیون بهم سلام هم کرد. بعدش من داخل هتل رفتم و با دوستام نشستیم قهوه خوردن که یهو کنارمون هونگ کی رو دیدم که اونم داشت قهوه می خور!! کناره من!!! اون عالیه و خنده اش واقعا خوبه.
ما خیلی خوش شانس بودیم!! وقتی جونگ هون رسید به هتل، اون شروع کرد تا یه ویدئو با آیفونش بگیره، من پشت سرش بودم و نمی دونستم اون لحظه چیکار کنم، احساس احمقانه ای بهم دست داده بود... بعدش هونگ کی اومد و پریمدونا ها فاصلشونو باهاش حفظ کردن (اونا نمی خواستن اون احساس ناراحتی کنه) پریمدونا ها بهترین بودن!
هونگ واقعا خوشتیپه، خدایی خوشتیپه!

ترجمه: من سونگ هیون رو دیدم اما خیلی قدم کوتاهه و سعی هم می کردم که صداش کنم و شروع کردم هی صدا کردنش به پریدن، داشتم اسمشو جیغ می زدم. بعدش اون منو دید و از سره جاش پا شد تا با من حال و احوال کنه.



|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: FT Island , News , ,
برچسب‌ها: ftisland , ft island , fnc , کمپانی fnc ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sajedeh در تاریخ : 1393/11/5/7 - - گفته است :
خیلی خوشحالم که اف تی ایلند هم داره پیشرفت میکنه
پاسخ: آره، اف تی آیلند خیلی حقش بیشتر از ایناست ^^

<-CommentGAvator->
sajedeh در تاریخ : 1393/11/5/7 - - گفته است :
سلام پرنیا جون خسته نباشی
دلم برای خودت و پستات تنگ شده بود
اولین بارمه ب این سایت سر میزنم سعی میکنم ازین ب بعد مرتب بیام و نظر بزارم
خیلی ممنون از کارای ترجمه سریع و خوبت
پاسخ:عزیزممم منم دلم واسه همه شماها بویسای گل تنگ شده بود... مرسی عزیزم،قابلی نداره هدف فقط خوشحالی شما بویس هاست.. منتظر نظرای بیشتر و قشنگت هستم ;) :****


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!